Actueel Terug naar actueel

De Hypotheker wint Gouden Spreekbuis

De Hypotheker heeft de Gouden Spreekbuis Distributie gewonnen. De Hypotheker dankt haar overwinning onder andere aan haar innovatieve dienstverlening richting de klant en haar sterke en stabiele positie in de markt. Ook scoren de adviseurs van De Hypotheker hoog op klanttevredenheid. De Gouden Spreekbuis wordt jaarlijks door Blauw Research uitgereikt aan de hypotheekorganisatie die zich het meest positief heeft ontwikkeld op het gebied van waardering, bekendheid en imago.

Waardering consument blijkt uit onderzoek van Blauw Research

Blauw Research, een toonaangevend marktonderzoeksbureau, houdt voor de toekenning van deze prijs jaarlijks een onderzoek in de branche. "Voor de drie genomineerden geldt dat zij zich goed hebben weten te ontwikkelen ofwel stand hebben weten te houden in een jaar waarin de markt goed is wakker geschud", aldus het bureau. Naast De Hypotheker waren ook ABN AMRO en de Rabobank genomineerd. Bij het bepalen van de winnaar is ook gekeken naar de mate waarin het belang van de consument echt centraal wordt gesteld.

Belang van onafhankelijk advies

Paul van der Meijs, directeur van De Hypotheker, is trots op de prijs. “Het toont aan dat onze formule ook in een moeilijke markt staat als een huis. En dat we consumenten met raad en daad ter zijde staan. Wij geloven 100% in de waarde die onafhankelijk hypotheekadvies heeft voor de consument. Goed om te ervaren dat onafhankelijk onderzoek dat nogmaals bevestigt.”