Actueel Terug naar actueel

De Hypotheker Beste Website 2015

Uit de WUA! Top 100 Beste Website 2015 staat de website van De Hypotheker binnen de banken branche op nummer 1. Triodos.nl neemt de tweede plaats in en YourMasterCard.nl volgt als derde. De Hypotheker is trots op deze nummer 1 plek.

Pers Banken

WUA! Top 100 Beste Website 2015

Voor de zesde keer laat WUA! Benchmark websites beoordelen. In totaal gaven 8.850 respondenten 29.206 websitebeoordelingen over 2.971 websites. Hoe komt de WUA! Top 100 Beste Websites 2015 tot stand? De respondenten gaan zich oriënteren op een product of dienst. Ze bepalen hier zelf waar ze zoeken en hoe ze beslissen. Eenmaal op een website beland, beoordeelt de respondent de website op de kernthema’s van het Web Performance Model: Look & Feel en Aanbod en Merk. Nadat 5 websites worden beoordeeld, kiest de respondent zijn of haar favoriete aanbieder. Binnen de banken sector kwam hypotheker.nl op nummer 1 uit.

Lees meer over de WUA! Top 100 Beste Websites 2015.

 

 

Lees hieronder het officiële persbericht

P E R S B E R I C H T 

Capelle aan den IJssel, 11 september 2015 - De website van De Hypotheker is door WUA! uitgeroepen tot de beste website in de bancaire sector. In deze categorie, waarin de online prestaties van financiële dienstverleners met elkaar zijn vergeleken, behaalde zij met 73 punten de hoogste score. Hypotheker.nl komt als beste uit de bus vanwege haar grote naamsbekendheid en de hoge conversie. Dat blijkt uit de WUA! Top 100 Beste Websites 2015. Deze ranglijst is gebaseerd op onderzoek van augustus 2014 tot en met juli 2015. In totaal zijn 2971 websites beoordeeld door 8.850 respondenten in meer dan 50 verschillende sectoren.

De oriëntatie op een hypotheek begint, naast aanbevelingen uit de eigen omgeving, online. Het belangrijkste doel van de online strategie van De Hypotheker is dat zij tijdens dit oriëntatieproces de consument centraal stelt en deze op de juiste manier wil faciliteren. Dit doet zij door in te spelen op de verschillende fases waarin een huizenkoper zich kan bevinden: van latente koper naar oriënteerder tot actieve koper. Zo wordt de latente koper op weg geholpen met informatie en advies, kan de oriënteerder met een rekentool direct inzicht krijgen op de vraag of hij een huis kan betalen, en kan de koper zich in zijn persoonlijke domein op de website online voorbereiden en de voortgang van de hypotheek op de voet volgen.

Ruimte voor feedback en interactie

“We zijn erg trots dat de website van De Hypotheker zo’n geweldige score heeft behaald. Het is een belangrijke erkenning voor de manier waarop we de consument online willen ondersteunen. We proberen de website voortdurend te optimaliseren, met onze omnichannel strategie in het achterhoofd. Dit doen we onder meer op basis van klantonderzoek en met behulp van de laatste technologie”, vertelt Twan Cats, commercieel directeur van De Hypotheker. “Ook biedt de website volop ruimte voor interactie met bezoekers en kunnen zij feedback geven over onderdelen van de site. Hierdoor weten we wat we moeten doen, en vooral ook wat we niet moeten doen. Door relevant te zijn op de juiste momenten, kunnen we bezoekers daadwerkelijk helpen om een weloverwogen keuze te maken met de hypotheek die het beste bij hun situatie past.”

 

 

- EINDE PERSBERICHT -