11-7-2016

Live chatten met onze hypotheekadviseurs? Jazeker!

Bij De Hypotheker staan we niet stil. We luisteren naar onze klanten en hun behoeftes en ontwikkelen nieuwe initiatieven. Een daarvan is onze nieuwe app waarmee onze klanten sinds kort hun hypotheekaanvraag op de voet kunnen volgen, net als met het track & trace-systeem van de bezorging van een pakket. En ons nieuwste initiatief is live chat.

Persoonlijk antwoord op je vraag

Ws Vraag Meisje

Op onze site vind je heel veel nuttige informatie over het afsluiten van een hypotheek en alles wat daarbij komt kijken. Maar we kunnen het ons goed voorstellen dat je er net niet het antwoord vindt op jouw specifieke vraag. Want jouw situatie is bijvoorbeeld net even anders.

Daarom kun je vanaf nu, 7 dagen per week, je vraag stellen aan van een van onze adviseurs via live chat. 

  • Antwoord op je meest brandende hypotheekvragen van een van onze hypotheekspecialisten
  • Van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 22:00 uur
  • Op zondag zijn we ook tot 22:00 bereikbaar, maar we starten wel iets later, namelijk om 09:00 (want ook onze adviseurs mogen op zondag wat langer uitslapen). 

Nu vinden we het belangrijk dat als je een vraag stelt, je daar zo snel mogelijk antwoord op krijgt. Daarom zie je geen chatvenster in beeld als alle adviseurs al bezet zijn. Zodra er een adviseur beschikbaar is, verschijnt het chatvenster vanzelf in beeld en kun je je vraag stellen.

Ook benieuwd naar de track & trace app? Download hem hier voor iOS & Android.