11-5-2020

Maatregelen omtrent het coronavirus

De impact van het coronavirus op ons land is enorm. Uiteraard volgt De Hypotheker de maatregelen van de overheid en het RIVM op de voet en passen wij onze dienstverlening hier op aan. Voor jouw gezondheid en voor die van onze 900 medewerkers op onze 180 vestigingen.

Onze vestigingen blijven bereikbaar

De Hypotheker heeft een zeer uitgebreid landelijk netwerk van 180 vestigingen waar je terecht kunt. De dienstverlening van De Hypotheker blijft doorgaan. Je bepaalt in overleg met de vestiging hoe je van onze dienstverlening gebruik maakt. Dat kan op de vestiging zelf, telefonisch, maar ook een online adviesgesprek behoort tot de mogelijkheden. Uiteraard blijven we telefonisch of via e-mail bereikbaar voor vragen.

De dossierstukken die benodigd zijn in het hypotheekproces kunnen vaak ook digitaal worden aangeleverd (dit geldt niet voor identificatiebewijzen). Onze vestigingen ondersteunen elkaar waar nodig, bijvoorbeeld met het inscannen van documenten of het overnemen van adviesgesprekken. Omdat we op de vestigingen van De Hypotheker nagenoeg volledig digitaal werken, hebben onze adviseurs altijd toegang tot je dossier. Ook als het noodzakelijk is om vanaf een andere locatie dan de vestiging te werken.



Overige voorzorgsmaatregelen

Voor de afspraken die nog wel op onze vestigingen moeten plaatsvinden, geldt dat wij de hygiëneregels volgen die door het RIVM zijn opgesteld. Zo schudden we geen handen, blijven we op afstand van elkaar en blijven medewerkers met milde verkoudheidsklachten of ergere klachten thuis. Iedereen met een afspraak op een vestiging ontvangt een mail met een aantal vragen die beantwoord moeten worden. Zo doen we onze uiterste best om besmetting te voorkomen.

De Hypotheker doet er alles aan de dienstverlening op het hoge kwaliteitsniveau te houden dat je van ons gewend bent. Heb je nog vragen, bel dan met de vestiging bij jou in de buurt of stel je vraag via de Facebook chat.