5-9-2019

De Hypotheker behaalt als eerste adviesketen 10.000 reviews op Advieskeuze.nl

10.000 reviews voor De Hypotheker op Advieskeuze.nl

Capelle aan den IJssel, 5 september 2019 - De Hypotheker heeft als eerste onafhankelijke adviesketen 10.000 reviews van klanten op Advieskeuze.nl behaald. De hoge gemiddelde score van een 9,5 toont aan dat klanten zeer positief zijn over de dienstverlening van De Hypotheker. Voor potentiële huizenkopers bieden deze boordelingen een belangrijk houvast bij hun zoektocht naar hypotheekadvies voor het financieren van een woning.

De grote hoeveelheid positieve reviews markeert voor De Hypotheker een belangrijke mijlpaal. Het toont aan dat bestaande klanten zeer tevreden zijn, maar ook voor consumenten die zich oriënteren op de huizenmarkt is het een duidelijk signaal dat zij bij De Hypotheker kunnen rekenen op een uitstekende klantervaring. Maar liefst 98 procent van de potentiële huizenkopers begint zijn zoektocht naar een woning online. Net als bij het boeken van een vakantie of reserveren van een restaurant kijken zij steeds vaker naar reviews bij het selecteren van een hypotheekadviseur. De Hypotheker hecht veel waarde aan tevreden relaties en de mening van haar klanten waardoor reviews structureel worden uitgevraagd.

“Wij zijn ontzettend trots dat De Hypotheker als eerste onafhankelijke adviesketen de magische grens van 10.000 reviews heeft bereikt. Wij hebben in de afgelopen 35 jaar meer dan een miljoen klanten geholpen met een passende financiering van hun droomhuis. We zijn blij dat klanten ons hiervoor belonen met het prachtige rapportcijfer van een 9,5 op Advieskeuze.nl. Deze score is gebaseerd op alle gecontroleerde reviews in de afgelopen 2 jaar. Voor ons is dit een belangrijke aanmoediging om continue te werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening en te blijven investeren in innovatie hiervan”, zegt Michel van den Akker, algemeen directeur van De Hypotheker.

“Het structureel uitvragen van reviews heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan het behalen van deze bijzondere mijlpaal voor De Hypotheker. Zo wordt elke klant gevraagd deel te nemen aan een tevredenheidsonderzoek en een review te geven op Advieskeuze.nl. Dit is een goed voorbeeld dat navolging verdient bij andere financiële dienstverleners. Het biedt hen niet alleen de mogelijkheid om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid maar eventueel ook snel te kunnen reageren”, vertelt Christian Bouter, medeoprichter van Advieskeuze.nl.