Ervaringen van klanten van De Hypotheker
Als je een huis gaat kopen, dan wil je het beste hypotheekadvies ontvangen. En wie kan daar beter over oordelen dan onze eigen klanten? Op deze pagina vind je de recensies van onze klanten over De Hypotheker.

Onze review partners
Wij verzamelen reviews via Google, Klantenvertellen en Advieskeuze. Op deze pagina kun je de reviews van Advieskeuze (ruim 30.000) en Klantenvertellen (ruim 7000) teruglezen. Gebruik de filters om de ervaringen van klanten van de vestiging bij jou in de buurt te bekijken.


Reviews
42.984 beoordelingen voor onze vestigingen
Filter beoordelingen
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
9 apr. 2018Naam
JanAlles goed uitgelegd, en prima meegedacht in mijn situatie.
Review afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
6 apr. 2018Naam
harmprettige omgang en manier van uitleggen en advies geven.
Review afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
6 apr. 2018Naam
JoostReview afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
6 apr. 2018Naam
EllyGoede voorlichting, luisteren goed naar wensen en spelen daarop in. Denken mee en handelen snel en onderhouden contact. Antwoorden snel en bellen of mailen heel snel terug. Heb alle medewerkers van locatie Amersfoort gesproken, komen alle gemaakte afspraken na en reageren adequaat.
Review afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
6 apr. 2018Naam
AnnaZeer vriendelijke en gastvrije ontvangst en bejegening. Heel behulpzaam en benaderbaar/bereikbaar voor starters. Alle beloftes waargemaakt inclusief een supersnelle hypotheek.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
6 apr. 2018Naam
IlseGoed en zorgvuldig advies gekregen. Goed bereikbaar voor aanvullende vragen.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
5 apr. 2018Naam
AnoniemAchteraf gezien, voelen wij ons opgelicht. Je betaald grof geld en moet alsnog overal zelf achteraan bellen. Zaken worden niet opgepakt, communicatie is beroerd, tijd nemen voor de klant kennen ze niet echt. Als je aan komt wordt er een stapel papieren onder je neus geduwd zo van; teken deze even. Er is een mailtje naar buiten gekomen waarin wij als vervelende klanten werden omschreven, mensen die niet wilde betalen terwijl we om een juiste offerte vroegen. Schrijf het er maar even bij met een pen en dan is het ook wel goed, we leven in een digitaal tijdperk. En als je dan de betreffende partij belt van de offerte krijg je de medeling: oh maar meneer, die hebben wij allang naar uw adviseur verstuurd, we wisten hiervan. En van de adviseur krijg je maar te horen dat de nieuwe offerte niet mogelijk was. Uiteindelijk 2 weken na de mail terug gestuurd te hebben, kwam er schoorvoetend een keer een sorry. Mooie beloften, die beloften bleven.
Review afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
5 apr. 2018Naam
H.C.Werden zeer goed ontvangen. Inhoudelijk gesprek was verhelderend. Kregen een deskundig advies.