Niet tevreden over onze dienstverlening?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de dienstverlening van De Hypotheker. Heb je een klacht, laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen.

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen. Bel of schrijf naar de vestiging van De Hypotheker. Of vul onderstaand formulier in en verstuur dit per e-mail. De vestiging neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


Klacht indienen bij KiFiD

Het kan zijn dat je na de behandeling van je klacht door De Hypotheker nog niet tevreden bent. Je kunt dan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen of de zaak aan de rechter voorleggen. Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. De Hypotheker is hierbij aangesloten.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99

Op de website van het KiFiD vind je het klachtenformulier. Stuur je ingevulde formulier binnen 3 maanden na onze definitieve reactie naar het KiFiD.

Klachtenformulier De Hypotheker

Hieronder vind je ons klachtenformulier. Laat ons weten wat je klacht is en vul je gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Waar ben je niet tevreden over?
Je gegevens
Aanhef *

Dank je wel, je opmerking is verstuurd

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Je klacht is nog niet verzonden

Door een technische fout is het helaas niet gelukt om je klacht te verzenden. Excuses voor het ongemak.

Samen met een adviseur je hypotheek regelen