Contact

Neem contact op met een hypotheekadviseur

We zijn op meer dan 160 plaatsen in Nederland te vinden.

Zoek een vestiging

Volg ons op:

Heb je een vraag of opmerking?


Op de hoogte blijven?

Actuele rentestanden per e-mail ontvangen?

Neem een gratis rentestanden abonnement. Je ontvangt wekelijks per e-mail een overzicht van de actuele rentestanden met daarbij de Rentebarometer, waarop je direct de trends en prognoses voor de rentestanden kan aflezen. Gebruik de actuele hypotheekrente als achtergrondinformatie bij het afsluiten van je hypotheek, of om te checken of je bestaande hypotheek nog wel up-to-date is.

Aanmelden
Maandelijkse updates ontvangen over de laatste rentestanden?

Dank u. U bent nu ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Er is iets fout gegaan.

Niet tevreden over onze dienstverlening?

1. Neem contact op met de vestiging

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de dienstverlening van De Hypotheker. Heb je een klacht, laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen. 

2. Hoe dien je je klacht in?

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen. Bel of schrijf naar de vestiging van De Hypotheker. Of vul onderstaand formulier in en verstuur dit per e-mail. De vestiging neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Waar ben je niet tevreden over?
Nog {{ComplaintForm.maxCommentChars - ComplaintForm.remark.length}} tekens...
Je gegevens
{{ ComplaintForm.getUser().PersonalDetails.Lastname }}
Aanhef *
{{ ComplaintForm.getUser().PersonalDetails.Gender === 'Male' ? 'Dhr' : 'Mevr' }}
{{ ComplaintForm.getUser().PersonalDetails.Initials }}
{{ ComplaintForm.getUser().PersonalDetails.Infix }}
{{ ComplaintForm.getUser().AddressDetails.Zipcode }}
{{ ComplaintForm.getUser().AddressDetails.Housenumber }}
Deze postcode bestaat niet
Contactgegevens
{{ ComplaintForm.getUser().ContactDetails.Email }}

Je opmerking is verstuurd. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

3. Externe klachtenbemiddeling

Het kan zijn dat je na de behandeling van je klacht door De Hypotheker nog niet tevreden bent. Je kunt dan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) inschakelen of de zaak aan de rechter voorleggen. Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. De Hypotheker is hierbij aangesloten. 

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening 
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 333 89 99

Op de website van het KiFiD vind je het klachtenformulier. Stuur je ingevulde formulier binnen 3 maanden na onze definitieve reactie naar het KiFiD.