Contact


Neem contact op met een hypotheekadviseur

Met zo'n 180 vestigingen zijn we door heel Nederland te vinden.



Zoek een vestiging


Heb je een vraag of opmerking?

Met al jouw vragen of opmerkingen rondom hypotheken of onze dienstverlening kun je terecht op de chat op onze website. Via de chat beantwoorden gecertificeerde hypotheekadviseurs jouw vragen. Er verschijnt vanzelf een chatvenster wanneer er een adviseur beschikbaar is. De openingstijden van de chat zijn van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 22:00 en op zondag van 9:00 tot 22:00.

Als er geen adviseur beschikbaar is, kun je altijd een vraag stellen via de 'Mail je vraag' button hieronder. Onze adviseurs pakken deze vragen op gedurende genoemde tijdstippen en reageren zo snel mogelijk. Wil je teruggebeld worden, vermeld dan ook je telefoonnummer in de e-mail.



Mail je vraag


Volg ons op social media

Natuurlijk zijn wij ook te vinden op verschillende social mediakanalen, waar je ons kunt volgen of ons een vraag kunt stellen.


         






Gebruik onze digitale assistent

Wist je dat wij ook een virtuele spraakassistent hebben? Deze ‘voice assistent’ kun je vragen stellen via je Google Home apparaat of via de Google Assistent app op je smartphone. Door te zeggen: “Hey Google, praat met De Hypotheker” activeer je de assistent. De assistent kan bijvoorbeeld berekenen of je het huis dat je op het oog hebt kunt betalen, veelgestelde vragen beantwoorden over hypotheken of je contactinformatie geven over onze vestigingen.






Tweewekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

Neem een abonnement op onze nieuwsbrief. Je ontvangt elke twee weken per e-mail informatie over de ontwikkelingen op de woningmarkt, de huizenprijzen en rentestanden. Zo blijf je altijd op de hoogte van alles wat je als (potentiële) huizenbezitter moet weten. Je kunt je altijd eenvoudig afmelden.



Aanmelden


Actuele rentestanden per e-mail ontvangen?

Neem een gratis rentestandenabonnement. Je ontvangt wekelijks per e-mail een overzicht van de actuele rentestanden met daarbij de Rentebarometer, waarop je direct de trends en prognoses voor de rentestanden kan aflezen. Gebruik de actuele hypotheekrente als achtergrondinformatie bij het afsluiten van je hypotheek, of om te checken of je bestaande hypotheek nog wel up-to-date is.



Aanmelden


Klacht indienen?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de dienstverlening van De Hypotheker. Heb je een klacht, laat het ons weten. We proberen dan samen tot een oplossing te komen. 



Klacht indienen


Liever bellen?

De hypotheekadviseurs op onze 180 vestigingen staan altijd voor je klaar om je vraag te beantwoorden. Via deze pagina vind je de vestiging bij jou in de buurt. Heb je een algemene vraag? Dan kun je ook gebruik maken van ons algemene nummer: 0800 1480.