Ervaringen van klanten van De Hypotheker

Als je een huis gaat kopen, dan wil je het beste hypotheekadvies ontvangen. En wie kan daar beter over oordelen dan onze eigen klanten? Op deze pagina vind je de recensies van onze klanten over De Hypotheker.

De Hypotheker Caha Shoot 36
beoordelingen

9,7

op basis van 35.896 beoordelingen op Advieskeuze.nl

  • 97% beveelt De Hypotheker aan

  • Altijd onafhankelijk

  • 1,5 miljoen klanten gingen je voor

Onze review partners

Wij verzamelen reviews via Google, Klantenvertellen en Advieskeuze. Op deze pagina kun je de reviews van Advieskeuze (ruim 35.000) en Klantenvertellen (ruim 7000) teruglezen. Gebruik de filters om de ervaringen van klanten van de vestiging bij jou in de buurt te bekijken. 

Advieskeuze logo
Klantenvertellen logo
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Meinte

    Daniël en z'n team (m.n. Wendy) zijn “above and beyond the call of duty” gegaan om de financiering van m'n huis mogelijk te maken, ondanks de complexe situatie en frisse tegenwerking van diverse betrokken partijen.

    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Meinte
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Eric

    Altijd zeer duidelijke antwoorden als het voor ons onduidelijk was. Geduldig advies

    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Eric
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Mike

    We zijn uitstekend door Denise geholpen tijdens de aankoop van onze eerste woning. Denise gaf een ontzettende fijne indruk en kon ons helpen met al onze vragen. Zelfs wanneer er last minuten zaken gewijzigd dienden te worden, dacht Denise met ons met en zijn we zeer snel geholpen. Top service!

    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Mike
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Andrea

    het was een goed en open gesprek. We zijn weggegaan met een goed gevoel.

    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Andrea
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Bart en Jenny

    Fijn gesprek, Heel persoonlijk en aandacht voor de klant. Denkt goed mee met de mogelijkheden.

    Datum
    12 sep. 2025
    Naam
    Bart en Jenny
  • 4

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Max

    Verschillende punten hebben wij als minder ervaren: - Bij vragen konden wij niet door de receptioniste heen om met onze adviseur te kunnen praten. Dit is erg vervelend omdat je niet voor niks een adviseur hebt maar ook bij verschillende vragen het gevoel hebt dat de receptionist niet dezelfde kennis heeft. - We hadden een makkelijke casus maar wel een aantal problemen met de verkoper. Hierdoor was de afspraak voor taxatie moeizaam. Echter, wij begrepen dat er een afspraak was gemaakt voor 7 juni terwijl de deadline voor de gehele hypotheek 5 juni was. Deze mededeling hebben wij zelf bij jullie (De Hypotheker) moeten melden om actie te krijgen. Jullie wisten hier zelf nog niks vanaf. - Vervolgens kan de taxatie niet plaatsvinden ivm een moeilijke relatie van de verkoper. Echter, dat de taxatie niet plaatsvond op de geplande datum moesten wij jullie over informeren en niet andersom. - Vervolgens een nieuwe datum voor taxatie moesten wij jullie ook weer over informeren. - Verder hebben wij een adviesrapport mogen ontvangen. Hier hebben wij vragen over gesteld. Echter, hier hebben wij nooit antwoord op gekregen. - Bij het laatste gesprek hebben wij de vragen nogmaals gesteld. Dit werd afgedaan met dat er een fout in het systeem zou zitten maar dat het toch ook niet relevant voor ons zou zijn. Vreemd blijft dat het dan wel met ons wordt gedeeld en benoemd dat we het goed moeten doornemen. Dus ook deze fout is door jullie zelf niet gezien. Best kwalijk als het voor andere mensen wel degelijk relevant zou zijn. - Tevens werd ons verteld dat er in de week voor transport een afspraak gemaakt zou worden om de afrekening te controleren. Echter, deze afspraak hebben wij nooit gehad. Ook niet informatie verder over een controle die jullie gedaan zouden hebben. Dit hebben wij dus ook zelf gedaan. In conclusie, wij hebben vooral het gevoel gehad zelf veel te moeten regelen. En alles behalve ontzorgd te zijn geweest.

    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Max
  • 10

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Myrna

    Wij zijn tijdens onze zoektocht naar een huis begeleid door een medewerker van de hypotheker. We hebben dit als zeer prettig ervaren en geen vraag was te gek. Alles werd duidelijk uitgelegd en ze waren gemakkelijk te bereiken. Uiteindelijk hebben we ons droomhuis gevonden en zijn we de medewerker (s) van de hypotheker zeer dankbaar voor hun super begeleiding hierin.

    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Myrna
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Anoniem

    Uitstekende adviezen gegeven, empathische en respectvolle benaderingswijze, duidelijke uitleg van zaken.

    Datum
    11 sep. 2025
    Naam
    Anoniem