Ervaringen van klanten van De Hypotheker

Als je een huis gaat kopen, dan wil je het beste hypotheekadvies ontvangen. En wie kan daar beter over oordelen dan onze eigen klanten? Op deze pagina vind je de recensies van onze klanten over De Hypotheker.

De Hypotheker Caha Shoot 36
beoordelingen

9,8

op basis van 37.249 beoordelingen op Advieskeuze.nl

  • 97% beveelt De Hypotheker aan

  • Altijd onafhankelijk

  • 1,5 miljoen klanten gingen je voor

Onze review partners

Wij verzamelen reviews via Google, Klantenvertellen en Advieskeuze. Op deze pagina kun je de reviews van Advieskeuze (ruim 35.000) en Klantenvertellen (ruim 7000) teruglezen. Gebruik de filters om de ervaringen van klanten van de vestiging bij jou in de buurt te bekijken. 

Advieskeuze logo
Klantenvertellen logo
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Marleen den Hartog

    De adviseur van de Hypotheker nam uitgebreid de tijd om mij alles uit te leggen. In totaal heb ik er 2,5 uur gezeten en tolde mijn hoofd. Maar het gaf mij ontzettend veel vertrouwen dat hij zo grondig was. Hij vond het echt belangrijk dat ik begreep waar ik mee bezig was. Daarnaast was hij ook echt bezig met mijn persoonlijke situatie. Welke hypotheek bij mijn karakter en situatie past. Ik was echt laaiend enthousiast en heb hem sindsdien bij veel vrienden aangeraden.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Marleen den Hartog
  • 8

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Kelly Blom

    prima advies, ging soms wel snel over onderwerpen heen

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Kelly Blom
  • 4

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    L Brosky

    Hij functioneerde niet als tussenpersoon, we moesten nog overal zelf achteraan, Slechte communicatie, zijn 'advies' heeft geleidt tot hoge extra kosten.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    L Brosky
  • 8

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    van wijk

    ze heeft de hypotheek mooi op tijd rond gekregen, en eigen inisatief getoond zodat alles naar mij tevredenheid is geregeld.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    van wijk
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    N.L.Mooren

    niets aan toe te voegen was gewoon zeer goed

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    N.L.Mooren
  • 4

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    G.Hendriksen

    De toelichting was goed. De afhandeling uiteindelijk waardeloos. I.v.m. pensioen en de daarbij vrij komende gelden, die belast zijn wilde ik in 2012 nog mijn hypotheek oversluiten, zodat ik de kosten maximaal (52%) kon aftrekken. Toen ik 14 dagen later belde met de vraag waar de offerte bleef bleek deze nog op de stapel te liggen. 28 november had ik 2de gesprek met inzet om afsluiting alsnog in 2012 te laten plaatsvinden. Het werd uiteindelijk 2013!!! Dit scheelt mij in aftrek 10% van ca. 9.000,-- . Het vooruitbetaalde bedrag van ¤ 250,-- werd in de uiteindelijke nota pas verrekend toen ik er iets van zei. De opmerking voor de mindere hypotheekaftrek gaf als reactie: We kijken er naar hoe we u tegemoet kunnen komen. Dat is nooit gebeurd.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    G.Hendriksen
  • 8

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    J.Vermeulen

    Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    J.Vermeulen
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Monique de Wit-Mol

    Voor de 3e keer hele prettige meedenkende gesprekken.

    Datum
    1 mei 2013
    Naam
    Monique de Wit-Mol