Ervaringen van klanten van De Hypotheker

Als je een huis gaat kopen, dan wil je het beste hypotheekadvies ontvangen. En wie kan daar beter over oordelen dan onze eigen klanten? Op deze pagina vind je de recensies van onze klanten over De Hypotheker.

De Hypotheker Caha Shoot 36
beoordelingen

9,7

op basis van 35.048 beoordelingen op Advieskeuze.nl

97% beveelt De Hypotheker aan

Altijd onafhankelijk

1 miljoen klanten gingen je voor

Onze review partners

Wij verzamelen reviews via Google, Klantenvertellen en Advieskeuze. Op deze pagina kun je de reviews van Advieskeuze (ruim 30.000) en Klantenvertellen (ruim 7000) teruglezen. Gebruik de filters om de ervaringen van klanten van de vestiging bij jou in de buurt te bekijken. 

Advieskeuze logo
Klantenvertellen logo
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    19 okt. 2017
    Naam
    PD

    Zeer geduldig en meedenkend. Weet waarover hij spreekt en is secuur. Geeft passend advies en voor het gevoel althans eerlijk.

    Datum
    19 okt. 2017
    Naam
    PD
  • 9

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    19 okt. 2017
    Naam
    M

    Duidelijk, uitgebreid en informatief gesprek met veel aandacht voor persoonlijke situatie en wensen.

    Datum
    19 okt. 2017
    Naam
    M
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Maxime

    Mijn adviseur heeft mij een duidelijk inzicht kunnen geven in mijn huidige financiële situatie en heeft meegedacht met de mogelijkheden die ik nu heb in mijn situatie. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Hij was erg vriendelijk en gaf mij als (relatief jonge) klant het gevoel dat ik met respect behandeld werd.

    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Maxime
  • 9

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Ron

    Jeffrey heeft ons een prima passend voorstel gedaan. Vrijwel al onze vragen heeft hij geduldig beantwoord. Op 1 vraag (alflossingsvrije hypotheekschuld in box 1 of 3) was hij niet helemaal zeker en zal hij nog een fiscalist raadplegen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij hierop het juiste antwoord krijgen.

    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Ron
  • 9

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Marion

    Deskundig advies en staan altijd voor je klaar. De berekening klopt precies. Snelle handelingen is ook érg fijn.

    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Marion
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Mariëlle

    De adviseur kan zich goed inleven in mijn (iemand zijn) situatie en daardoor het juiste advies geven. Persoonlijk en financieel gezien.

    Datum
    18 okt. 2017
    Naam
    Mariëlle
  • 10

    op basis van

    advieskeuze.nl
    Datum
    17 okt. 2017
    Naam
    Anoniem

    Goed advies, duidelijk en transparant Goed advies gehad en is heel helder en duidelijk. goede communicatie en de afhandeling ging als een trein. opdracht tot dienstverlening is duidelijk en transparant zonder addertjes onder het gras. Bron: extern

    Datum
    17 okt. 2017
    Naam
    Anoniem
  • 8

    op basis van

    klantenvertellen.nl
    Datum
    17 okt. 2017
    Naam
    Youri

    Prima adviseur. Hij was geduldig in het beantwoorden van mijn vragen. Een groot pluspunt is dat de adviseur reeds bij het oriëntatiegesprek mij een concreet voorstel kon geven voor welke geldverstrekker in mijn situatie het gunstigst is. Zo kreeg ik een nauwkeurig beeld van hoeveel ik maximaal kon lenen en wat mijn maandlasten zouden zijn. De adviseur gaf concrete voorbeelden van diverse combinaties van leningdelen en looptijden, bijvoorbeeld wat de maandelijkse kosten zijn bij een deel 20 jaar vast en een deel 30 jaar vast. De adviseur gaf hierbij duidelijk aan dat het om een momentopname ging. Het werkelijke leenbedrag en de maandelijkse kosten kon iets afwijken bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek. Hij verwachtte echter geen grote verschillen, aangezien ik de hypotheek binnen 1 á 2 maanden geregeld wilde hebben. Uiteindelijk is gebleken dat bij het daadwerkelijk afsluiten van de hypotheek geen verschillen waren. Een verbeterpunt kan zijn: ik kreeg af en toe de indruk dat de adviseur wat meer had kunnen doorvragen over mijn financiële situatie en financiële toekomstplannen. En in het eerste gesprek waren er enkele momenten die me wat te vlug gingen. Voor de latere gesprekken was dit laatste geen punt, daar hij al mijn vragen had beantwoord.

    Datum
    17 okt. 2017
    Naam
    Youri