Commercieel directeur Menno Luiten vertrekt bij De Hypothekers Associatie

Menno Luiten vertrekt na vier jaar als commercieel directeur van De Hypothekers Associatie (DHA), onderdeel van de Blauwtrust Groep (BTG). Voordat Luiten in 2019 aantrad bij De Hypothekers Associatie vervulde hij verschillende management- en directiefuncties in de hypotheekbranche. Menno Luiten wordt per 1 september directeur bij MUNT Hypotheken.

DHA Logo Zonder Redactie De Hypotheker
Leestijd: 3 min
Laatste update 04/07/2023

Samen met Sanne de Laat (CEO) en Jasper Cuijten (CBDO) was Luiten verantwoordelijk voor de strategie en de dagelijkse leiding van De Hypotheker formule. In de afgelopen jaren heeft Menno Luiten zich ingezet voor het sterke merk en het commerciële succes van de formule. “Ik geloof in de kracht van onafhankelijk advies door onze ondernemers, dat is de afgelopen jaren één van mijn belangrijkste drijfveren geweest. Ik ben erg trots dat ik hier met de franchisenemers en ons team bij De Hypothekers Associatie invulling aan heb mogen geven. Met elkaar hebben we de sterke positie van De Hypotheker weten te vergroten”, aldus Luiten.

“De Hypotheker gaat een volgende fase in en staat, net als de hypotheekmarkt, voor nieuwe uitdagingen. We zijn Menno dankbaar voor zijn kennis, betrokkenheid en leiderschap in de afgelopen jaren en wensen hem het allerbeste in zijn carrière” aldus Sanne de Laat, CEO van De Hypothekers Associatie.