Ervaringen van klanten van De Hypotheker
Als je een huis gaat kopen, dan wil je het beste hypotheekadvies ontvangen. En wie kan daar beter over oordelen dan onze eigen klanten? Op deze pagina vind je de recensies van onze klanten over De Hypotheker.

Onze review partners
Wij verzamelen reviews via Google, Klantenvertellen en Advieskeuze. Op deze pagina kun je de reviews van Advieskeuze (ruim 30.000) en Klantenvertellen (ruim 7000) teruglezen. Gebruik de filters om de ervaringen van klanten van de vestiging bij jou in de buurt te bekijken.


Reviews
43.074 beoordelingen voor onze vestigingen
Filter beoordelingen
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
24 mrt. 2020Naam
YGZeer prettig, luisterend en nam alle tijd voor ons.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
24 mrt. 2020Naam
AnoniemOndanks dat het gesprek via de telefoon gevoerd moest worden vanwege het Corona virus. Toch veel informatie gekregen waar wij mee verder kunnen. Antwoord op al onze vragen en alles is duidelijk uitgelegd.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
23 mrt. 2020Naam
SDPrettig gesprek en Jeffrey is altijd bereid additionele vragen te beantwoorden.
Review afkomstig van
klantenvertellen.nlDatum
22 mrt. 2020Naam
Wybrand van der WerfIs eem top bedrijf super tevreden
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
21 mrt. 2020Naam
RonaldJaap van Dijk heeft me heel goed geholpen, daar ik zelf op hypotheekgebied totaal onkundig was. Had er ook nooit eerder mee te maken gehad, dus voor mij was het een onbekend terrein. Jaap heeft me goed geïnformeerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden. M'n zoon was er ook bij en hem was dezelfde mening toegedaan.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
20 mrt. 2020Naam
SandraFijn contact & goed advies gekregen. Extra blij met de service voor hulp bij het wijzigen van mijn voorlopige aanslag 2020.
Review afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
19 mrt. 2020Naam
LVReview afkomstig van
advieskeuze.nlDatum
19 mrt. 2020Naam
SipZeer goed geholpen en geadviseerd. Eenmaal de rekening betaald werd het toch moeilijker om.contact te krijgen. We hadden nog wat vragen, verzekeringen moesten nog worden opgezegd enz. Voorheen werden we gelijk teruggebeld of gemaild maar nu moeten we regelmatig er achteraan bellen. Dit vind ik heel jammer, ik denk dat er toch meer aandacht besteed mag worden hieraan.